tirsdag 7. oktober 2008

Ehem ..

Okey så klokka er tre minutter over halv ni på MORRAN, jeg har fri også er jeg likevel våken ?! Noe galt i det gitt .xD Haha .xD
Fikk opp klesskapet mitt i går og greier :) Ble kjempe fornøyd jeg .<3 To store speildører som gjør at rommet også ser større :) Nå blir det å rydde og vaske i dag, og er den store forandringa og opppusinga ferdig :) Juhu ^^ Det skal bli godt å slippe å ha det i tankene at jeg må bli ferdig her liksom .xD Har nok å gjøre så :P med elevråd, ODkomité, venner og kjente som trenger meg, jobben og lekser og møkk i tillegg, har jeg egentlig ikke så eekstremt mye til til overs .. Det er mulig det er derfor jeg blir så rastløs på morran Ö Jeg veit det er noe jeg skulle gjort som jeg ikke har hatt tid til enda ! Faen jeg er smart ass :D

Var jo å så på film hos Stian i gårkveld (villmark), det var koselig! Godt med en avveksling fra alt annet .:) Men jeg skvatt når jeg så Villmark da! Lenge siden jeg har sett den, og har ikke sett hele heller, bare deler av den, så jeg skvatt ja .x) Flere ganger! :P
Neei, nå blir det OneTreeHill også skal jeg sove litt .:) Bare ta det heelt med ro før jeg begynner med rommet :)
One Tree Hill er alltid i hjertet mitt!

Ha en fin dag alle sammen .:D

Ingen kommentarer: