søndag 12. oktober 2008

Uuje .x)

Da var piercingen i på nytt gitt .:) Underleppa + metallperle = herlig ! <3

Øyeblikket's låt; Jonas Brothers - S.O.S
Greit, Jonas Brothers SUGER egentlig, men akkurat den der er det litt fart i faktisk .:)

Ellers ja.. Helga gikk av gårde fort som faen, som vanlig! Må snart ut å kjøpe meg ei røykpakke, men faen te ork når jeg må skrive ferdig Mappe2 i tillegg -.-' Gikk dadundas på jobb i går når jeg sku stenge -.-' Klokka blei likosm kvart på åtte og jeg var ferdig med oppgjøret (var egentlig ferdig på jobb HALV SJU) men hadde igjen å sette opp no stoler og litt småting, men da får sjefan se hvordan det går hvis EN person skal stenge alene!
Sku jo te "Lillestrøm med Maylén" men når man er ferdig på jobb kvart på åtte på kvelden kan man pent bare drite i det -.-'! Så dro til Stian istede jeg :) Alltid like koselig! :)

Ingen kommentarer: