mandag 6. oktober 2008

Vel i dag igjen gitt ..

Det var en grei morra med OD møte, som (som vanlig) var koselig .:) Ålreit å se Mattis egentlig .. Menmen, skal ikke si så mye om han i dag gitt .x)

Skal møte Stig E. etterpå, men er noe i meg som gjør at jeg egentlig ikke veit om jeg har lyst lissom :S Han er kjæresten min, men det begynner å bli det samma hele tida :O
Blir jo i grunn litt smålei det xP Menmen, sånn er det vel bare.. Etter flere måneder, blir det vel til at man ikke klarer å finne på like mye nytt, fordi man allerede har prøvd så mye, men faen jeg elsker deg, Stig! Hvorfor fatter du ikke at NOE er rivruskende GALT mellom oss?! Han merker jo ikke engang endringa når vi er aleine lissom .. HADDE trodd han sku skjønne LITT mer gentlig.. Men kanskje jeg tok feil? Maybe his not the perfect boyfriend afterall?
Og Stig, hvis du leser det her, med tanke på at adressen til Bloggen min står på msn, så må du vite det at jeg kommer ikke til å slå opp med deg i nærmeste fremtid uansett, for vi HAR DET BRA sammen .<3 Og det ville jeg ALDRI gitt opp! Jeg elsker den gutten ass ^^

Veit ikke jeg.. Er liksom ettellerannet som bare skremmer meg bort når det blir FOR alvorlig .. Jeg er vel muligens en smule FOR LIK mamma'n min gitt .. Og er det en person i hele vide verden jeg ALDRI vil bli sammenlignet med så må det være hu asså !! Sorry mamma, men du knuste pappa, du knuste Bjørnar, og du holder på å knuse meg .. Også flytter du 160 mil UNNA? Burde du ikke være rett i nærheten av meg og prøve å fikse det "forholdet" som begynte å bli skrudd allerede når du flytta fra oss for elleve år siden?! Fack det, det er gamledager .. Værtfall det DU mener ! Men veit du hva mamma? For min del kunne det like godt vært i GÅR pappa kom hjem til pakka kofferter! Hadde du rekt det, hadde du vel bare dratt uten å si noen ting..!
Vet du hva mamma? Du har sett for mange dramafilmer ..

Ingen kommentarer: