torsdag 16. oktober 2008

Okey, kapittel slutt ..

Da var det over :'( :) Som du ser er følelsene BLANDET! Så dlx.. Når til og med mamma sier at jeg tar dumme valg, hva faen skal jeg gjøre da? Jeg kan jo ikke for hva jeg vil .:( Hadde det vært opp til meg hadde jeg ALDRI gitt slipp på deg! Men det er urettfedig ovenfor deg at jeg holder sånn på deg.. du fortjener BEDRE! 1000 ganger bedre! Enn meg.. Du er gull i min verden, du er en uslepet diamant i mine øyne! glem aldri det! Jeg er her for deg, selvom ting kanskje ikke blir som før ..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Snubbla sånn innom siden din her da jeg søkte rundt.Liker å lese å svare på blogger.Ser dette er ett litt gammelt innlegg, men jeg prøver å komme med noen gode ord likevell.

Hvis du er glad i han, så ikke la han gå!
Kjerlighet er det beste du har når du ikke føler at alt går bra om dagen.
Det fyller ofte store tomrommet i livet.
Man kan møter mye motgang, men det er bedere å møte dem sammen men noen man ekstra er glad i.Jeg ser også at du er en ung jente. Det er defor lurt å prate med venner og familie om det som eventuelt skjer. Det kan være vanskelig, men det er ofte det hjelper.Men ta en dag av gangen du, så ser du hva som skjer. Livet er fullt av gleder. Derfor tenk på det som er positivt, og ikke la de negative ting og tanker ta deg.

Lykke til videre :-)
Ida

Anonym sa...

Hvorfor har du gjort det slutt med han da? Hvis alt var så bra?

EH