søndag 5. oktober 2008

Okey, her we go ..

Be nice, det her er første gang jeg blogger ..
Okey, så litt basic om meg ;
Jeg heter Linn, og jeg er født trædefte januar nittennittito på Kongsberg sykehuset . Flyttet litt rundt om kring, men akkurat nå bor jeg for meg selv i Kongsberg og går restaurant og matfag . Stortrives med det for å si det sånn ! Blir nok ikke til å flytte hjem igjen til pappa etter å ha testa alenelivet ! Men nok background ..

Mekka meg jo blog fordi jeg trengte ett sted å skrive ned alle de merkelige tankene mine og det jeg går gjennom ettervært .. Og siden jeg egentlig ikke regner med jeg kommer til å få så mange besøkende, er det jo ett fett hva jeg skriver her ..

2 kommentarer:

LeneKofstadmoen. sa...

wuhu:P jeg blogger å =P

Kamilla Bekkeseth sa...

Jeg blogger ogaååå =P Hehe :)
Ooohyes..