søndag 5. oktober 2008

Facked ..

Aaaa.. Greit jeg har ett bra liv, jeg har bra venner, jeg trives med den jeg er, jobber i ett bra miljø og har foreldre som glad i deg, så ja kanskje jeg bare overdramtiserer, men FaeN føler så jævli at noe mangler! Kan kanskje ha no å gjørra med at mamma bor 160 MIL unna meg?! Bardufoss for faen ..

Og de venna jeg hadde fra 10. klasse, hvor faen ble det av dem? Det er bare tre måneder siden ! Skulle tru det var mange faens år sia! Jeg gjør alt jeg kan for dem, men får ingenting tilbake.. Why the heck do I bother?!
Er så sjukt glad for de ekte venna jeg har! Det viser seg fort hvem de er på sene kvelder på msn og på telefon, når jeg er lei meg og har funnet passer igjen, hvem som gidder å stille opp! La oss ta Eirik bestevenn for eksempel .<3 Uten han hadde ikke jeg klart meg gjennom forrige natta uten å knekke helt totalt sammen! (ikke langt unna at jeg faktisk gjorde det da men) Jaja.. Uansett! Han blei på msn og han prata med meg, til slutt fikk han meg på andre tanker og jeg klarte å få sove til slutt! Klokka var jo "bare" kvart på tre på natta og jeg hadde jo "bare" jobba i 12 timer i strekk i går..

VANVITTIG GLAD I DEG, EIRIK L. <3 Min egen passepådud <3
Nei jeg legger meg nå .. Natta

Ingen kommentarer: